Me kasutame küpsiseid, et arendada meie teenust. Selle lehe kasutamise jätkamisega nõustute meie privaatsustingimustega .
In relation with COVID-19, all flights from the date 11.03 onwards most likely have no right for compensation.

Näpunäiteid reisil hügieeni hoidmiseks

November 27, 2019 Nõuanded

Kui olete kunagi lennukilt maha astunud plekkidega teie riietel, ummistunud poore täis padjanäoga ja imelise maitsega suus, mis on hõrgu lennukitoidu maitseelamusi nautida saanud mitmeid mitmeid tunde tagasi, siis teate vägagi hästi, kui keeruline on püsida puhanud ja ka puhas lennureisi vältel. Lisaks võib lennukisõidule järgneda väike nohu-köha, ja see ajavahest tingitud suur väsimuse-peavalu…Ning mõelda vaid- see on alles teie reisi esimene osa. Mida teha, kui juurdepääs põhilisele- näiteks dush, või lihtsalt kraanikauss, muutub kaugeks mälestuseks?

Kui olete korralikult ette valmistatud, võite olla valmis ükskõik milliseks ‘’proovilepanekuks’’: õuna või sidruni abil oma hingeõhu parendamiseks, ilma veeta dushi võtmiseks või magama jäämiseks isegi kõige kitsamal, mürast ümbritsetud lennukiistmel.

Ükskõik, kas viibite matkal Amazonase džunglis või reisite bussiga läbi Saksamaa, parandab enese värske ja puhta hoidmine teie meeleolu, säilitab tervist ja kinnitab, et kaasreisijaid ei hirmuta teie läbitungiv aroom. Tutvuge järgnevalt mõnede allpool olevate reisihügieeni näpunäidetega.

 

 

Puhasta käsi!

 

Kuigi arstid nõustuvad enamasti sellega, et pisikute leviku tõkestamiseks on kõige tõhusam käte pesemine kuuma seebiveega, on sageli juhtumeid, kus reisijad seda lihtsalt ei tee või teha ei saa. Nendel juhtudel on parimaks teiseks valikuks alkoholipõhise desinfitseerimisvahendiga immutatud salvrätikud. Lennukis olevaid pindu on puudutanud väga-väga paljud inimesed enne sind, salvrättidega saad aga kõik nende bakterid hõlpsalt minema pühkida.

 

Tuuluta end!

 

Tee kindlaks, et su pea kohal olev ventilaator lennukisalongis töötaks ilmtingimata kogu aeg. Lisaks meeldivale jahedusele ja värske õhu nautimisele võimaldab see sul ka aevastavate, nuuskavate ja köhivate  naaberreisijate bakteriteritest hoiduda.

 

Unusta alkohol!

 

Vedelikupuuduse vältimine on lennureisil äärmiselt oluline – õhk on lennukis väga kuiv ning alkohol viib su organismist vett vaid välja. Lisaks sellele, et alkoholi tarbimise järel oled nii vaimselt kui füüsiliselt oluliselt kurnatum, teeb see sind ka pisikutele vastuvõtlikumaks. Alkoholi ja ka suhkrurikaste jookide asemel rüüpa igal võimalusel puhast vett.

 

Võta probiootikume ja/või vitamiine!

 

Sage lendamine põhjustab kõhukinnisust ja muid teisigi ebameeldivaid kõhuhädasid. Probiootikumide võtmine enne ja pärast lendu aitab aga seedimise korras hoida. Tarvita reisile minnes ka C-vitamiini, see on kõige lihtsam moodus külmetushaiguste vältimiseks.

 

Liiguta ennast!

 

Pikkadel lennureisidel on väga oluline aegajalt püsti tõusta ja enda keha liigutada. Jaluta edasi-tagasi mööda lennukisalongi vahekäiku või venita kasvõi oma kohal istudes jalalihaseid, et sundida verel kehas hõlpsamalt ringelda.

 

Nagu sissejuhatuses tõdesime, siis enese värskena hoidmine muudab meelolu märksa paremaks. Lisaks Lennuabi nõuannetele jagame teiega ka SmarterTraveli poolt tehtud videot, milles leidub veelgi häid juhtnööre.

 

 

 

Antud artikli loomiseks on inspiratsiooni saadud järgnevatest allikatest:

www.youtube.com/watch?v=rGwv6xKjDdk&feature=emb_title

www.smartertravel.com/travel-hygiene-tips-staying-fresh-road/

reisijuht.delfi.ee/news/news/viis-lihtsat-nippi-kuidas-lennureisil-tervist-hoida?id=72495211